Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 15:41, 05 Kwi 2010    Temat postu:

jezeli chodzi o wywiazywanie sie z obowiazków to moge was poinformować ze zgłaszajac awarie windy dostałem odpowiedze ze trudno - nikt nie przyjedzie bo developer nie płaci na jakis fundusze remontowy.
co do czynszu to 90% to sa zaliczki na poczeyt opłat
tylko 10% to jest wynagrodzenie zażądcy a my mamy opomiarowane
wszystko
kwiesta tylko ustalenia stawek ile za metr wody zimnej/ciepłej ile za 1GJ ogrzewania i ile za wywóz smieci
C4
PostWysłany: Sob 15:10, 03 Kwi 2010    Temat postu:

nasajmpierw;) to poprosiłbym o konkrety: za co płacę i w/g jakiej stawki-taryfy i z tego dopiero powinna wynikać określona kwota np. 7 lub 9 zł/m2 - oczywiście uwzględnić należy potrzebę zarobku zarządcy ale w granicach zdrowego rozsądku - tylko jakie są te potrzeby i gdzie jest granica?
w poprzednim miejscu mojego zamieszkania deweloper - tak jak tutaj - również zastrzegł w umowie sprzedaży zarządzanie nieruchomością przez okres 3 lat ale już w pierwszych miesiącach okazało się, że się nie dokońca wywiązuje że zobowiązań, a stawka czynszu była kosmicznie nierealna co spowodowało, że wszyscy mieszkańcy ok. 60 rodzin zebrali się, założyli wspólnotę (dało się prawnie, legalnie ominąć zapis z umowy o zarządzaniu) i mieszkaliśmy sobie szczęśliwie.
W przypadku budynku na Stawach mam nadzieję, że po pierwszych nieszczęśliwych przypadkach i nie do końca wyjaśnionych kombinacjach nastanie szybko ład i porządek, deweloper oficjalnie ogłosi, że można mieszkać, doprowadzi do podpisania aktów notarialnych, odbuduje śmietnik, ponownie udostępni parking przy jezdni ul. Stwy, założy i zamknie bramę/furtkę, uruchomi monitoring i ochronę, ogłosi oficjalną stawkę czynszową z rozpiską ile za co, a my w pełni świadomi zaczniemy płacić i spokojnie mieszkać Smile
jak już będzie tak pięknie to może zaczniemy na forum poruszać jakieś weselsze/szczęśliwsze wątki - czego sobie i pozostałym forumowiczom/mieszkańcom życzę Smile

SPOKOJU i dużo radości z okazji świąt
pat
PostWysłany: Sob 14:28, 03 Kwi 2010    Temat postu:

pit napisał:
zaznaczmy żę 7pln/m2 jest oplata wstępną później ma być 10 pln/m2


10 pln/m2? ja pamiegtam kwote 8 pln/m2.. ale to byl moze wrzesien..
pit
PostWysłany: Sob 9:03, 03 Kwi 2010    Temat postu:

zaznaczmy żę 7pln/m2 jest oplata wstępną później ma być 10 pln/m2
Daniel
PostWysłany: Śro 11:15, 31 Mar 2010    Temat postu:

można spytać w trakcie spotkania z Panem Siwikiem, o ile do niego dojdzie
prosiłem kiedyś Panią G żeby zorganizowała, zapewne zapomniała przekazać prośbę Smile))
z drugiej strony, skoro nie organizują, to znaczy, że nie ma nacisku z naszej strony !!!
Randall
PostWysłany: Śro 10:50, 31 Mar 2010    Temat postu:

7zł/m2 jest wg mnie dość wysoką ceną szczególnie że nie mamy monitoringu i ochrony. Fajnie byłoby poznać na co idzie płacona przez nas kasa.
Daniel
PostWysłany: Nie 22:04, 14 Lut 2010    Temat postu:

Nie wiem, jak to wygląda od strony formalnej ,ale wydaje mi się, że deweloper powinien przedstawic nam rozliczenie, jeżeli tego zarządamy. W końcu mamy prawo wiedziec, na co idą nasze pieniądze.
Zakładam, że deweloper zauważy ogłoszenie o forum na drzwiach i z ciekawości tu zajrzy, kolejny logiczny krok to próba odpowiedzi na nasze pytania.

D.
Gość
PostWysłany: Nie 21:55, 14 Lut 2010    Temat postu:

yo napisał:
Skoro opłata przejsciowa to jest 7 zł, ciekawe ile wyniesie w przyszłości czynsz?!


w mojej bajce to byla kwota 8 pln/m2 :D
yo
PostWysłany: Nie 21:48, 14 Lut 2010    Temat postu:

Mamy połowę lutego, więc zeszły rok należałoby chyba już rozliczyc... ale jakos nikt nie garnie się żeby udzielic nam na ten temat precyzyjnych informacji... Skoro opłata przejsciowa to jest 7 zł, ciekawe ile wyniesie w przyszłości czynsz?!
kuba
PostWysłany: Nie 21:33, 14 Lut 2010    Temat postu:

do części wspólnej zalicza sie min smietnik - nie bedziemy płacic mogą go zlikwidować - w koncu nie ma odbioru "przebywamy" zeby nie pisać mieszkamy na placu budowy,
ale przydała by się informacja o kosztach:
ile za smieci ile za m3 ciepłej wody ile za GJ ogrzewania......
C4
PostWysłany: Nie 20:52, 14 Lut 2010    Temat postu: CZYNSZ ?!?

z tego co pamietam zaproponowano 7 zł z metra ale nie podano ile i na co jest przeznaczone tzn. sprzątanie, wywóz śmieci, ryczałt za wodę, expl. części wspólnych - zamierzam rozliczyć się według liczników, ale wypadałoby w końcu przedstawić lokatorom jakiś sensowny plan opłat.
oczywiście uważam, że opłaty nie wynikajace z indywidualnych liczników powinny byc pobierane dopiero po formalnym oddaniu budynku do użytkowania, a nie od momentu odbioru kluczy do lokalu. czy tylko mi sie tak wydaje?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group